DISPOZIŢIE
Nr. 22 A din 01 iulie 2021
Cu privire la stabilirea sporului de performanţă a angajaţilor din primăria s.Tudora
În temeiul Regulamentului cu privire la modul de stabilire a sporului pentru performanță personalului din unitățile bugetare; Anexa 3 la Hotărîrea Gugernului R.Moldova pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270 din 23.11.2018 ,,privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar”;
în temeiul art.32 pct. 1 al Legii privind administraţia publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006,
D I S P U N:
- Se stabileşte perioada de evaluare a performanţelor profesionale individuale în muncă ale anajaţilor primăriei satului Tudora, pentru lunile aprilie - iunie 2021, în două etape:
- completarea fişei de evaluare pînă la data de 09.07.2021;
- derularea interviului de evaluare: în perioada 07.07.2021 pînă la 09.07.2021.
- Se aprobă lista angajaţilor pentru evaluarea performanţelor în cadrul primăriei s.Tudora, conform anexei.
- Calificativul de evaluare, stabilit în lunile aprilie - iunie 2021 se va aplica la determinarea sporului pentru performanţă pentru lunile iulie-septembrie 2021.
- Secretarul Consiliului local Tudora:
- va asigura desfăşurarea procedurii de evaluare a performanţelor profesionale individuale, în stricta conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la modul de stabilire a sporului pentru performanță a angajaţilor din primăria satului Tudora;
- va aduce la cunoştinţă fiecărui angajat supus evaluării, contra semnătură.
- Indicatorii de performanţă pentru lunile aprilie – iunie 2021, sunt stabilite de către primar în comun acord cu angajatul evaluat şi prezentate spre avizare pînă la data de 09.07.2021.
- Controlul asupra executării prezentei dispoziţii mi-l asum.
- Prezenta dispoziţie se aduce la cunoştinţă:
- Contabilităţii primăriei;
- Persoanelor nominalizate;
- Se publică în Registrul de Stat al actelor locale.
Primarul s. Tudora Timoşenco Anatolie
Anexa
la dispoziţia nr.22 A
din 01.07.2021
Lista angajaţilor pentru evaluarea performanţelor în cadrul primăriei s.Tudora
Nr.
d/o
|
Numele, prenumele
|
Funcţia
|
Data evaluării
|
Data interviului
|
1.
|
Chilian Marina
|
Secretarul Consiliului local
|
07.07.2021
|
09.07.2021
|
2.
|
Gratii Natalia
|
Contabil şef
|
07.07.2021
|
09.07.2021
|
3.
|
Tabuncic Maria
|
Specialist
|
07.07.2021
|
09.07.2021
|
4.
|
Golovcenco Angela
|
Director int. creşă-grădiniţă
|
07.07.2021
|
09.07.2021
|
5.
|
Pascaluţa Rita
|
Contabil
|
07.07.2021
|
09.07.2021
|
6.
|
Barbei Tatiana
|
Contabil casier
|
07.07.2021
|
09.07.2021
|
7.
|
Meleştean Fedosia
|
Îngrijitoare de încăperi la Primărie
|
07.07.2021
|
09.07.2021
|
8.
|
Tatar Andrei
|
Paznic/curier
|
07.07.2021
|
09.07.2021
|
9
|
Baluţa Ala
|
Paznic/curier
|
07.07.2021
|
09.07.2021
|
10
|
Popovici Ghenadie
|
Şef de birou (director) la Casa de Cultură
|
07.07.2021
|
09.07.2021
|
11.
|
Buraciov Galina
|
Bibliotecara
|
07.07.2021
|
09.07.2021
|
12.
|
Buraciov Galina
|
Îngrijitoare de încăperi la bibliotecă
|
07.07.2021
|
09.07.2021
|
13.
|
Babei Victor
|
Îngrijitor de încăperi la Casa de Cultură
|
07.07.2021
|
09.07.2021
|
Primarul s. Tudora Timoşenco Anatolie
Dacă v-a plăcut postarea, apreciaţi-ne cu un Like!
|